Reis en aankomst

4 maart 2016 - Bangkok, Thailand

Ja, het is echt begonnen. We hebben onze lieve familie en vrienden hele dikke knuffels gegevens en zijn nu helemaal alleen op stap. We genieten overal volop van, zoals het bakje (let op!!!) gratis chips die we in het vliegtuig naar onze eerste stop Zweden kregen. In Zweden kwamen we aan in een verlaten nachtelijke luchthaven. Na twee uur op hrt vliegveld rond te hebben gelopen, te hebben gevoetbald en even de buitenlucht van Zweden te hebben opgesnoven, zijn we in slaapgevallen op stenen banken met onze tassen tussen ons in. Na een uur al weer aan de praat, omdat de koud ons wakker hield. Het vliegtuig naar Bangkok vertraagt een uur, maar dat maakt toch niet meer uit omdat we sowieso al 17 uur moesten wachten. Zo hadden we mooi de tijd om ons urenlang te verbazen over de taxi gewoontes van Stockholm. De vlucht verliep prima, vooral omdat we als een van de weinigen in het vliegtuig avondeten en ontbijt kregen. Dit werkte nogal op onze lachspieren, omdat we dachten dat we andersmans eten zaten te eten. Nu zitten we in ons hostel met een GLIJBAAAN. Veel Nederlanders hier. We hopen zo te kunnen slapen in onze kamer waar we om 2 uur in mogen. Wegwerken die jetlag!

Sawadi kha N&N

7 Reacties

  1. Irene:
    4 maart 2016
    Haha zaten jullie op de verkeerde stoelen waardoor jullie het eten kregen van iemand die ervoor betaald had? xD
  2. Jules en Alice:
    4 maart 2016
    Ja dat begint al goed met gratis eten maar dat hadden jullie ook verdiend na jullie eerste avontuur.
    Slaap lekker op naar het volgende.kus
  3. Aral:
    4 maart 2016
    Zijn jullie niet gescout door de plaatselijke voetbalclub?
  4. Dees en marc:
    4 maart 2016
    Gelukkig gied aangekomen. Geniet ervan meiden
  5. Henkie van den bogert:
    5 maart 2016
    Zozo zo te horen heb je dit jaar voor niks jezelf dood gewerkt. Je krijgt gwn gratis eten en drinken. Het kan nie beter
  6. Appie de Pappie:
    5 maart 2016
    En lekker warm daar?
  7. Appie de Pappie:
    5 maart 2016
    Ik ben ook goed aangekomen